Ny presentshop på nätet

Nu finns det en ny presentshop på nätet som jag gillar!!
Tingshop.se

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Du hittar dessa tidigare dyra pinnar för kanonpriset 10 kr/st på lantmanna i V-mina (förutsatt att de finns kvar...) Har du/ni inget ärende dit så kan jag springa in och kolla åt dig om du vill, jag är ju i de krokarna dagligen dax :-) Här isf bara av dig vad du vill ha. Har funnits timjan, oregano, salvia, dragon, basilika, citronmeliss, gräslök och kanske någon till...

Trevlig helg!

2009-05-22 @ 16:09:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Du hittar dessa tidigare dyra pinnar för kanonpriset 10 kr/st på lantmanna i V-mina (förutsatt att de finns kvar...) Har du/ni inget ärende dit så kan jag springa in och kolla åt dig om du vill, jag är ju i de krokarna dagligen dax :-) Här isf bara av dig vad du vill ha. Har funnits timjan, oregano, salvia, dragon, basilika, citronmeliss, gräslök och kanske någon till...

Trevlig helg!

2009-05-22 @ 16:10:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0