Mycket på gång!

Nu har det varit mycket de senaste dagarna. I Onsdags var jag till Lycksele via jobbet, igår var jag med Alva till Distriktsköterskan för 4-årskontroll och sen klippte och färgade jag håret. Där talade jag om att jag är jättedålig på att sätta upp hår, både på mej själv och på mina barn. Svisch sa det bara så hade jag håret uppsatt innan jag gick hem :-)


Idag har vi haft födelsedagskalas för vår minsta dotter Alva som fyller 4 år idag!. Det har kommit och gått släkt och vänner hela dagen. Jag hade bakat Crisptårta och som tur var fanns det jordgubbar att köpa här på orten! Jag hade också gjort en äppelkaka med vaniljsås.



Sen när jag sätter mej vid datorn för att blogga så ser jag nåt tråkigt... Jag hade lyckats vinna 500 kr i presentkort från Polarbröd och sen var jag för sen att meddela min adress så vinsten har gått vidare till någon annan. Fasen också vilken otur!!

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna på Alva så att hon är klar. Jag och barnen är lediga imorgon så då blir det att vara här hemma och pyssla lite. Ska försöka sätta morötter och lite sallad imorgon.

Kommentarer
Postat av: moag

Du är så fin Linda!

Det ska du veta. kramar i massor

2009-05-22 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0