Jobbmöte på annan ort

Just nu är jag på jobb på annan ort. Har just klivit ur duschen och ska ta det lugnt ett tag. Dagen har bestått av besök på mässa och några seminarier varav något på engelska så hjärnan är lite extra trött just nu :-)

Som vanligt längtar jag hem till min man och barnen och som tur är så får jag åka hem imorgon! Alla dagar ifrån varandra är jobbiga tycker jag fast vi varit tillsammans i 16 år.....

Imorgon fortsätter seminarier och sen flyger vi hem vid 19-tiden.

Kram till er på hemmaplan och ni andra också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va 17 - är du i stan??? Utan att höra av dig?!? Eller är det så att du är i Älvsjö kanske. Sitter på jobbet och kämpar med neverending uppgift. Hör av dig om du har en minut över!!! Kram Ulrica.

2009-05-26 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0