Lördag med handboll och körsång

Ja, sen bjuder väl lördagskvällen på varierat nöje. Först blir det VM-handboll mellan Sverige och Cuba och sen är det Körslaget. 

Någom som såg Let's Dance igår? Jag tycker den här Kitty verkar lite skruvad faktiskt. Förstår hon innebörden av programmet eller beter hon sej sådär för att få rubriker? Mysko verkar hon vara i alla fall.

Forsättningsvis så imponerar Laila Bagge, Morgan Alling, Magnus Samuelsson och nu också nykomlingen Nicklas Wahlgren. Jag gillar verkligen det här programmet och ser fram emot fortsättningen!

Någon fler än jag som ser Let's Dance?

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja, usch - om Kitty tycker jag icke!! Hon borde åkt ut i fredags!

2009-01-18 @ 18:29:52
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0