Lilla Julafton

Idag kom morbror T och E hem efter en helg i Umeå och då vankades det presenter till Emmy och Alva. Emmy fick en jättefin skjorta från HM och ett par jeans.
Skjortan såg ut så här fast den var röd och vit-rutig.

Jeansen var mörkblå med lite utsvängda ben. Jättefina!

Alva fick en jättefin fleecefilt med Hello Kitty och ett Hello-Kitty-halsband med ett lypsyl.

Det kan man snacka om lilla julafton!

Dessutom hade jag bett dem leta ett fleeceställ åt Emmy och de hade hittat ett bra på HM så nu har hon ett som passar!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket! Det är så svårt att få till bra bilder bara som är rättvisa med verkligeheten. Men jag blev riktigt nöjd. Lite gör oftast väldigt mycket :) Nu gruvar jag mig bara för att börja måla påsalningen i dörrar och fönster som oxå ska bli vitt.



Kram

2009-01-19 @ 19:54:02
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Vendela

Du har en liten utmärkelse att hämta hos mig :-)

2009-01-19 @ 20:47:09
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0