Husprojekt hela tiden ....

Ja, när man är husägare så tror jag inte att det någonsin tar slut på projekt och idéer. Just nu har vi ett visst behov av mera förrådsutrymme.

Vårt "syrum", som det heter på husritningen, skulle kunna inredas med hyllor så att man kunde förvara en hel del där. Mats tycker för övrigt att vi har alldeles för mycket saker eftersom vi behöver ett förrådsutrymme till :-) Jag däremot vill gärna kunna förvara t ex våra prydnadskuddar som finns i lite olika färger, filtar, dukar mm mm. Ska ta och titta på ikea.se om jag hittar nåt smart.

I Cellbes Sverige har jag hitta Vakum-förvaringspåsar till bra pris. Dessa stoppar man in kuddar, filtar mm i och sen använder man dammsugaren för att suga ur luften. Platta som "pannkakor" blir dom :-) Smart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0