Härligt vintrig helg!

Ja, nu är helgen till ända men den har varit jättehärlig (men för kort som vanligt...). Vi har tillbringat både lördag och söndag på Häggås-Lillsjön i trevligt sällskap och strålande sol!

På lördagen var Emmy på kalas men när hon fick komma dit lite tidigare så for vi iväg på en skotertur. Vi hamnade (som vanligt) på Häggås-Lillsjön och där var redan båda mina bröder. Efter en stund kom också min syster med man och då var vi plötsligt hela syskonskaran samlade på ca 10 kvadratmeter :-D Där grillades korv och gjordes "järnmackor" så det stod härliga till!

Sen blev det så att vi åkte hem till min bror med familj i Häggtorp där vi stannade över natten. Vi åt tacos och såg Melodifestivalen! Härligt.

Idag, söndag, bar det av igen ifrån Häggtorp och målet var även idag, Häggås-Lillsjön. Ytterligare en dag med härligt väder och trevligt sällskap. Idag träffade vi en familj som har två barn i samma ålder som Emmy och Alva. De är Alva och Emmys bästa kompisar.  Lyckan var gjord!

Bjuder på en liten bildkavalkad från helgens härliga väder!

 
Alva myser i solen


Min brors uppfinning så att vi ska kunna ha elden med oss... Blir skönt när vi vecka 10 ska iväg och fiska och eventuellt fryyyyyysa...

  
Samling i "ritta"


Vårt ekipage

  
Emmy och Alva med kompisarna N och E.

Kommentarer
Postat av: sara

fy vad man blir avis!!! men viiiilken snygg mössa alva har på sig ;) haha! kram på er!!

2009-02-15 @ 21:06:36
Postat av: Jenny Hamberg

Härligt d ser ut.. =) Tror min far har gjort samma anordning på deras kälke.. är ju perfekt att kunna elda i! Vi provgrillade den förra helgen.. =)

2009-02-16 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0