Grattis storebror och "Jonke"!!

Ja, nu kan man ju tro att jag upprepar mej eftersom jag gjorde ett likadant inlägg för 6 dagar sedan, men så är det inte. Idag fyller faktiskt min andra storebror år! Dessutom har "Jonke" (Jonas) klarat körkortet så det blir alltså dubbla GRATTIS!!

Hugo - GrattisHugo - Grattis


Vi har fått god ananaspaj och marängtårta så nu är vi mätta och belåtna! Jonas hann vi inte se till så mycket innan han drog iväg med bilen och det gjorde han helt rätt i :-) Vilken härlig känsla att få åka iväg med bilen helt själv!

Strax ska jag gå in och packa det sista inför avfärd till Saxnäs imorgon. Barnen är förväntansfulla och det är nog faktiskt jag och Mats också. Det brukar vara härliga dagar där uppe! Nu blir det upp till 9 dagar som vi blir där uppe! Härligt!!!

Nej, nu måste jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0