100 läsare!

Oj, idag passerade jag gränsen för att ha 100 unika läsare under ett dygn. Det känns häftigt! Tack alla för att ni besöker mej! Det vore ännu häftigare om alla ni 100 lämnade ett spår efter er i form av en kommentar!! Då skulle det kännas ännu roligare att skriva inlägg här....

I alla fall så har vi just sett Let's Dance tillsammans med vänner. Just nu tittar vi på TV4 nyheterna efter att vi lagt tjejerna. Båda klarade av att se hela Let's Dance den här gången. Annars brukar Emmy somna vid 20.30-tiden, men idag sov hon fram emot 8, eftersom vi var lediga, och då gick det bra att se hela Let's Dance.

Imorgon ska E på kalas till en klasskompis och vi får se om vi andra åker ut på skoter en sväng. Det beror mycket på "väder och vind".

Snart ska jag se på Samantha tror jag om vi inte blir för trötta och lägger oss....

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny Hamberg

Jag läser ofta din blogg... men dålig på att skriva kommentarer.. skäms =) Men en jättetrevlig blogg!!

2009-02-14 @ 09:51:17
Postat av: Linda Nordh

Re: Jenny Hamberg

Roligt att du skrev en kommentar den här gången! Tack för det och för att du besöker min blogg!

2009-02-14 @ 10:07:45
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0