Hemma igen!

Ja, nu har jag varit iväg på en tvådagars jobbresa men nu är jag på hemmaplan igen. Det är såååå skönt att komma hem och träffa barnen och Mats. Mats har åkt iväg för att titta på Doroteas ishockey-veteraner som spelar match i Åsele ikväll. Sitter samtidigt och tittar på Nobelfesten och på alla vackra smycken, kläder, blommor och allt annat vackert.

Imorgon blir det lucia på Alvas förskola. Efter att ha först tänkt vara lucia så har hon nu ändrat sej och ska vara tärna. Eftersom barnen ska vara klädda och klara 6.45 imorgon på förskolan så blir det till att kliva upp tidigt men det går bra. Det är en jättemysig morgon med alla dessa fina små tomtar, pepparkaksgubbar/gummor, tärnor och lucior.

Imorgon kväll ska jag dra vinnaren av det pärlvirkade halsbandet som jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0