Klicka för pengar :-)

Ibland, när jag har lite att göra, roar jag mej med att klicka mej fram på sidor där man antingen kan tjäna poäng som går att byta mot saker eller där man kan utföra uppdrag för att tjäna lite pengar ;-)

Nu har jag hittat till en ny sida som heter Woopa. Där kan man tjäna pengar genom att klicka på olika erbjudanden, både de som är gratis och andra som kostar pengar.

Jag tycker att du också ska registrera dej så for vi se om vi kan tjäna lite pengar :-D

Imorgon börjar allvaret igen. Då ska vi kliva upp vid 6-tiden (!) igen efter att ha varit lediga i många veckor..... Vi har sovit minst till klockan 9 varje dag.... Hugaligen. Trots allt så känns det verkligen att vi varit lediga eftersom vi både varit föräldralediga och haft semester och på så sätt förlängt den vanliga 4-veckors semestern, med några veckor till.

Har du börjat jobba efter semestern? Hur var första dagen för dej....?

Kom ihåg, regga dej på Woopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0