Inte hemma...

Nej, precis, just nu är varken jag eller min man hemma. Jag är i Umeå på jobb och Mats är också borta på jobb. Tjejerna är med min svägerska och min brorsdotter Lova. Imorgon får de vara lediga från fritids/förskola och sova ut med Lova.

Imorgon kväll är jag tillbaka på hemmaplan igen! Idag när jag kom ner tog jag en snabb sväng på stan (1 timme) innan vi började konferensen. På den korta tiden hann jag shoppa en hel del ;-) Tre par strumpbyxor, två T-shirt, ett par tajts och en kjol åt Alva (som hatar byxor.....) och en top+trosa och en T-shirt åt Emmy. Köpte också ett tyg som jag ska sy kuddar av till TV-rummet.

Visst var jag effektiv?

Ikväll åt jag Ceasarsallad på TC och det var kanongott.

Nu sitter jag på hotellrummet och ser TV och äter lite popcorn innan jag ska natta. Har bara sovit ca 5-6 timmar / natt de senaste två nätterna och det tänker jag ta igen inatt :-)

Nu ska jag se på friidrott ett tag!

Kommentarer
Postat av: Lova

Emmy "varnade" mig för att hon kanske skulle komma och krypa ner i sängen jag sover i inatt. hihi..



Nu vet jag iaf vem ja ha fått shopping generna av;)



Kram

2009-08-19 @ 23:21:28
URL: http://lovagahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0