TV-krock...

Ja, ikväll uppstår en liten TV-programskrock för oss... (visst låter det som ett riktigt I-landsproblem...)

Klockan 21.00 är det tre program som vi båda vill se... Jag är den som gillar Cityakuten mest.., vi båda gillar Two and a half men men också CSI.. Tyvärr så klarar ju hårddiskinspelaren bara att spela in ett program i taget och allt går klockan 21.00!

I kvällens CSI kommer en ny karaktär in i roll-listan, Matrix-stjärnan Laurence Fishburne gör entré som en före detta rättsläkare som blivit expert på seriemördare. Det är ikväll som Grissom för första gången möter sin efterträdare, kriminalpatologen Raymond Langston.

Brukar du se någon av de här programmen?

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ha ha ha - ja visst har vi stora problem här i I-världen!?



Besvärligt när allting krockar ;-) Nej, jag ser faktiskt inget av dessa program, men däremot många andra :-)



2009-04-06 @ 21:34:01
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: fredrika

Hejsan, och grattis. Vinst hos mig. Maila din adress så kommer paketet. [email protected]

Trevlig tisdag!/Fredrika

2009-04-07 @ 07:49:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ett stort tack för den pedagogiska förklaringen av Vabbandet, jag kommer att precis som du sköta det helt via webben, verkar både enkelt och bekvämt!



CSI är det som gäller här hemma :-) Och ett stort grattis till vinsten, kul att se att det är fler som tävlar och vinner ;-)



Hoppas du får en fin dag!



Kram kram

2009-04-07 @ 08:15:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lena N

Hej där ni norröver!

Jag vill bara säga att jag tycker det är roligt att titta in på din blogg då och då... Och se lite hur vår släkt lever och mår.

Flickorna växer och blir sötare för var dag.

Apropå TV-krockar - så betraktar JAG mig alldeles TVlös nu så här i hockey-tider (eftersom min mr Nordh lagt beslag på fjärrkontrollen)Men det gör mig inte så mycket, jag har massor av annat att pyssla med.

Vill också säga att jag fått många bra middagstips här på bloggen, så fortsätt blogga! Ska nog kanske ta och göra en älgrostbiff i påsk!

GLAD PÅSK till Nordh Dorotea från Nordh Hassela!♥

2009-04-07 @ 13:52:36
Postat av: Mamma Melissa

Åh, är helt beroende av CSI! Utan CSI-boxarna så hade man nog gått under av all sorg -det är skönt att bara trycka in en skiva och få fokusera tankarna på annat:.))



genom ditt inlägg så fick jag en liten sneakpeak också, gissa om jag skall reta mannen:.))

2009-04-08 @ 02:14:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0