Tidig Lördag

Ja, nu sitter man här 06.00, duschad och försöker stoppa i sej lite frukost. På en Lördag?! Ja, så kan det vara om man vill åka på IKEA :-)

Idag ska jag åka med en buss till IKEA för lite shopping tillsammans med min syster Irene.

En lista har jag så klart men jag ska inte avslöja vad som ska inhandlas utan ni får höra mera när jag återkommer. Eftersom vi åker buss så kan vi ju inte inhandla några större grejor så det blir väl mest lite smått och gott.

Ska också försöka hitta lite saker till barnens julkalender och så julklappar förstås. Hoppas på att kunna åka med "guben" till Umeå för en hotellhelg med mys och julklappshandling också någon helg framöver men vi får se hur vi då löser barnpassningen....

Ha en bra lördag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0