Fått en award!

Ja, kan man tänka sej, min lilla blogg har fått en "Award"! Den har jag fått av Mamma Bea! TACK!


Reglerna är som följer:

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggare du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Dessa bloggare får en Award av mej:

* Idasusanne -  En tjej som bloggar om familjen, hemmet, jobbet mm mm. Till saken hör att Ida är en av mina närmsta grannar men jag får aldrig "tummen ur" så än har jag inte varit och hälsat på. Det kommer... :-)

* Mammabea - Bea är ännu en fin tjej som jag också skulle vilja umgås med med det är samma som gäller som ovanstående. Vart tar tiden vägen egentligen?

* Saravillfara - En blogg där jag fått mycket inspiration ifrån till vårt hem. Hennes gamla blogg innehåll foton från deras hem och dessa tycker jag var otroligt vackra! Hon tar också väldigt vackra foton.

* Lilla tjejligan - En vän sedan "förr i tiden". Gick både förskola och grundskolan tillsammans! Skriver härligt om sin familj, matlagning, inredning mm mm.

* Lurans blogg - En blogg med härlig stil! Många tips både vad gäller inredning och matlagning.

* Eva Blixman - Ett riktigt proffs, både vad gäller fotografering och cupcake-tillverkning. Nu börjar hon tillverkar cupcakes med jultema och de är så underbara. Hennes foton är lika underbara!


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack snälla! :o))

2008-11-29 @ 10:44:17
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men tack så himla mycket. Vad kul. Ha en bra första advent.Kram

2008-11-29 @ 11:16:47
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Therese

Men så glad jag blir :-) Ska ta tag i den så fort min dator blir kry (förhoppningsvis till veckan). Ser fram emot en "rapport" av längden med saffran och vit choklad, jag har också varit sugen på att pröva det receptet. Saffransmuffinsen blev iaf helt ok, så dem kan jag rekommendera! Annars så har jag funderat på att göra om dina långpannebullar och pyta ut philadelphiaosten mot mandelmassa, saffran och lite russin... För lite mer bak torde det hinna bli innan doppare dan! Ha en fortsatt bra dag!

2008-11-29 @ 11:47:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Vad du är snäll som nämner mig!

Japp, det var mer gott om bilder hemifrån i den gamla bloggen. Det har blivit lite färre så´na i den nya. Men snart kommer det i alla fall lite juliga bilder hemifrån.

Kram!

2008-11-29 @ 21:47:59
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0