Tomt....

Åh, vad tomt det känns just nu. Emmy har farit iväg till morbror och moster för att sova över och imorgon åker hon buss till Umeå till kusin Emilie och hennes kille Richard. Där blir hon hela helgen...

Alva sover och Mats är ute och kör för att titta efter älgar.... Ja, det är verkligen tomt och tyst i huset...

Tänkte titta på semifinalen av Eurovision song contest men jag har inte kommit så långt än :-) Efter att jag förstod att jag missat Perelli så var det inte så intressant längre. På lördag så bänkar jag mej däremot!

Tänker ni se finalen på Lördag?  Ja, just du! Ta och svara på det nu!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Om man ändå var så duktig på att skriva på fri hand, nä jag har använt mallar :-)

Japp på lördag ska jag se finalen, om nu inte någon människa gör sig illa eller blir sjuk och behöver min expertishjälp ;-)

2008-05-23 @ 07:30:04
URL: http://idasusanne.blogg.se
Postat av: Anna/E-tuna

Ja, jag kommer troligtvis att se åtminstone när Perelli sjunger. Har inte tålamod att se alla låtar tragglas igenom. Så många som är dåliga! Vet någon vilken startplats Perelli har?

Sedan omröstningen såklart - mest spännande :-)

2008-05-23 @ 11:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0