Ishockey... och Sex and the City

Nu har jag en liten datorstund igen. På TV:n så rullar det en hockey-match. Det lär bli mycket sånt framöver nu när det är VM.

Läste just på Aftonbladet att det hade spekulerats i att "Mr Big" skulle dö i nya filmen, men att filmens regissör nu dementerat detta. Han hade svarat
"- Döda mr Big? Jag skulle ju bli jagad runt hela planeten av kvinnor beväpnade med facklor, säger han till AP."

Ha, ha :-) han vågade inte ta livet av Mr Big ;-)

Jag har sett hela serien och jag vill verkligen se filmen!
Vad tycker du om Sex and the City? Har du sett serien? Tänker du se filmen?


 


Kommentarer
Postat av: Lena N

Det är ett tydligt släktdrag det där med ishockey.

2008-05-06 @ 20:51:49
Postat av: Vanja

Jag älskar sex and the city, och ska "abso-f*cking-lotly" se filmen ;)

2008-05-09 @ 16:39:19
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0