Gratisgrejor och rabattkoder!!

Jag gillar att spendera tid på sajter där man kan få rabatter, presentkort mm. Sånt passar mej ;-)
T ex:



och
Cashback24
och
Affiliator Affiliateprogram

och så givetvis:

Gratisbio  -  Där har jag senaste gången fått ett presentkort på 700 kronor på HM!! Inte illa :-) Hur samlar man då poäng? Först och främst så går jag alltid via den sidan när jag beställer från t ex Halens och Ellos, det ger mej poäng. Sen så brukar jag ta testprenumerationer på bokklubbar (utan köptvång) mm mm.

Reggar du dej från länken här ovan så får du 50 poäng extra förutom de 25 som du får vid registreringen. När du sen samlat ihop 100 egna poäng så får jag 200 poäng!! Tack på förhand :-)

Har du några tips på bra Gratissidor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0