Tupperware-party!

Igår var jag värdinna för ett Tupperware-party och 9 tjejer dök upp!

Vi kollade in nya produkter, shoppade lite och hade det mysigt.

Efter visningen fikade vi och då bjöd jag på kaffe/te och crisptårta. Vilken miss, jag glömde att fota tårtan den när den var klar :-) I alla fall så tycker jag då personligen att den blev god och innan kvällen var slut så var den helt uppäten!

För att jag var värdinna så fick jag en gåva och det var en sån här:
 

Ett tårtfat med en botten som går att öppna. I den kan man till exempel lägga in kylelement så att tårtan håller sej länge i värmen. Man kan ju också lägga dit t ex bullar eller kakor om man ska ta med sej det också någonstans! Bra va!

Eftersom mina gäster handlade så mycket (!) så fick jag också en 5-liters vispskål! Inte illa!

Tack alla gäster för att ni kom och tack Beatrice för att du kom och visade upp Tupperwares produkter, det var en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack själv för att du fixade ett party!! :))

Och tårtan var super god, syrran fick nog ett "graviditetsbegär" av den...hahaha.

Måste nog ta och försöka mig på att göra en sådan...

2008-06-27 @ 08:00:49
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0