Superpresentkort!!

Visst är du väl med i Gratisbio? Nu är jag återigen uppe i 1300 poäng och har snart ett presentkort på 700 kronor igen!! Tjohoo! Nu tänker du säkert - Jaha, och hur har hon fått så mycket poäng då?

Jo, jag har gjort så här:

Registrera dej först på Gratisbio via den här länken. Då får du automatiskt 75 poäng gratis!! Sedan går du in på menyn  och väljer

Där kan du med ett enkelt klick samla in poäng, helt kostnadsfritt. Det räcker att du besöker länkarna som kommer fram på gratisbios hemsida! Enkelt va?

Sen samlar jag mest poäng genom att gå via Gratisbio så fort jag ska handla något från t ex Ellos, Halens osv. Då får jag poäng utifrån hur mycket jag handlar därifrån. Sprid de här länkarna till vänner och bekanta så kan de också gå den vägen när de handlar postorder från dessa ställen. Då får du poäng även när de handlar! Bra va!

Fundera inte längre nu utan regga dej. Det kostar inte en krona, jag lovar!! De här företagen kan du välja presentkort ifrån, eller också väljer du biobiljetter för hela rasket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0