Blommor och blader

Idag går vi mot ännu en vacker och solig dag med klarblå himmel!! Ser fram emot en tredagars ledighet!

Senare idag kommer nog ett inlägg där jag ska ta och visa hur vår tomt ser ut med blommor och blader :-) Är det någon fler av mina läsare som är intresserade av blommor? Själv så har jag under flera år fyllt på rabatterna med fleråriga blommor. Att sätta ett-åriga plantor på så stor yta som mina rabatter, det är inget alternativ.....

Och förresten, hur dåliga är ni på att skriva kommentarer egentligen?????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa..hmm..jag brukar kommentera och har ibland ställt en fråga men inte fått något svar.Då tröttnar man... Du kanske behöver träna dig i att läsa dina kommentarer ordentligt och SVARA på dem. Det blir roligare att kommentera då. Trevlig helg :-)

2008-06-05 @ 14:46:09
Postat av: Re: Anonym

Hejsan!

Det var en mycket berättigad kommentar! Jag tar åt mej allt du skriver. Hädanefter ska jag vara jätteduktig att svara på alla Era kommentarer!



Trevlig helg :-)

2008-06-05 @ 15:17:09
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag älskar blommor! Har balkong där jag planterat penséer samt petunior. Ska införskaffa surfinior och million bells också - de är så vackra :-)



Ska bli kul att se dina planteringar :-)

2008-06-05 @ 22:56:42
Postat av: Lindas krypin

Re: Anne

Nu finns bilder av min trädgård i ett inlägg. Däremot så är det inte så mycket som blommat än och blommorna är rätt så små men de växer för varje dag :-)

2008-06-06 @ 00:26:53
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0