Lets Dance

Ja, nu är det full fart på dansgolvet. Just nu så showar Cecilia och Richard. Danny dansade med stukad fot och det måste man ju säga att han gjorde bra. Karl-Petter var ju charmig som vanligt men sexig vet jag inte direkt om jag tycker att han är :-) Gullig kanske är ett mera passande ord... Cecilia som just har dansat har verkligen en förkärlek för tvådelade sexiga fodral som visar magen men har man en sån kropp så förstår jag varför :-)

Nej, nu ska jag spana vidare på Let's dance som jag personligen tycker är ett jättebra program. Jag skulle jätte, jättegärna få chansen att lära mej någon (eller flera) av 10-danserna.... en liten dröm jag alltid haft..

Vem är Er favorit? Tycker ni Karl-Petter är sexig?

Kommentarer
Postat av: Marita

Att dansa är väl hur kul som helst. Vill gärna lära mej fler danser men utbudet är ju lite begränsat där jag bor.
Vet heller inte om jag vill kalla Karl-Petter för sexig men han har definitvt charm.

2008-01-21 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0