Bloggproblem

Nu har jag två kvällar i rad, sent på kvällen, försökt skriva in några inlägg men blogg.se har fungerat väldigt dåligt så det har inte gått.

På dagarna så har jag nu börjat arbeta och där finns arbete liggande så jag skulle kunna jobba 300% och det är ändå skulle vara mycket kvar....

Nu så sitter vi i alla fall och ser på skidskytte, herrarnas stafett, och första sträckan är avklarad. En norsk leder med rätt mycket men vi får väl se hur det slutar.

Gillar DU att se skidskytte?

Kommentarer
Postat av: Sofi H

blogg.se har varit helt omöjligt de senaste kvällarna. helt galet!

Skidskytte har jag "blivit uppvuxen" med att titta på. Alltid då vi var i stugan var det antingen längdskidor, skidskytte eller alpint på tvn.
Tycker det är rätt mysigt faktiskt. Kanske är det gamla tider som gör sig påminda :)

2008-01-11 @ 14:49:57
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0