Alfredo!

Emmys feber har nu gått över och det blev inte värre än två dagars feber som var som högst upp mot 38,8 (med örontermometer). Istället har nu lillasyster Alva åkt dit....

En av kvällarna så ville Emmy i alla fall pyssla medan jag gärna ville se handboll. Kompromissen blev att jag fick sitta och pyssla på golvet i hennes rum och se handboll samtidigt :-)

Emmy hade sett på Bolibompa-webben då Markus gjorde en "Alfredo" och givetvis så skulle vi göra en egen!

Här är vår Alfredo!

image193 image195

Visst blev Alfredo snygg?

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja det blev han verkligen! Jag önskar att jag hade sådan fantasi så man kunde göra mera pyssel med Jennifer sen...

2008-01-27 @ 10:26:03
URL: http://mammabeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0