Per Morberg - Vad blir det för mat?

Har någon av er sett Per Morberg på TV4+ och hans program "Vad blir det för mat"?

image292
FOTO: Linus Hallsénius/TV4

Kan man bli annat är berörd? Ibland blir jag rent utav äcklad av hans svettiga och ofräscha uppenbarelse, men trots det så kan jag ibland inte låta bli att titta. Han är ju faktiskt utbildad kock och en hel del av det han gör, ser ju faktiskt väldigt smarrigt ut. Nyss gjorde han en kantarellpaj med västerbottensost, som såg jättegod ut. Till det skulle han göra en chokladmousse av mörk och vit choklad, men den vita smälte aldrig i vattenbadet :-) Så kan det gå!

Vad tycker ni om programmet? Älskar ni det eller hatar det?


Kommentarer
Postat av: Erika

I love herr Moberg!! Å ännu mera älskar jag hans kök!

2008-02-28 @ 23:54:22
Postat av: Sofi H

Jag skulle inte direkt tacka nej till hans kök, men jag håller med om att man kan bli äcklad!
:P

2008-02-29 @ 13:57:24
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Vanja

Tack :) Förstår inte ett dugg av att designa bloggen, så detta me att vinna var en kul grejj :D ...

Förresten, jag tål inte Moberg, usch!

2008-02-29 @ 23:47:37
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0