Överraskning

Idag så är det Alla Hjärtans Dag och överallt så syns hjärtan och blommor. Själv så köpte jag med mej ett litet paket och ett kort till Emmy, Alva och min älskling. I paketen var inget storslaget utan till barnen var det en "Smarties-rulle" och Mats fick något gott (torkat nötkött och en ölkorv...) :-)

När jag och tjejerna kom hem från jobb och förskola så fick vi en rejäl överraskning. På bordet fanns en stor bukett tulpaner och på ett fint dukat bord låg ett paket var! Till middag bjöds en tvårätters middag:
* Toast med skagenröra och gravad lax och sallad
* Stekt lövbiff med klyftpotatis och kantarellsås.....
   
Oj, oj, vilken man jag har! Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: sara para alias elias nuförtiden

gud vad avundsjuk ja blir!!!! själv bojkottar ja denna dag.... kram och puss till er iallafall! :)

2008-02-14 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0