Snart nytt år



Ja, snart stundar nytt år och förhoppningsvis blir det lika bra som det här. Jag är lycklig med min härliga familj och trivs rätt bra med mitt arbete. Kan det bli bättre - nej, tror inte det. Finansiellt och konjunkturmässigt önskar man att det vänder under 2009 men det är nog inte säkert, det kan nog dröja till 2010. Det är tur att man inte har några stora lån och att man båda har arbete, det är inte fy skam i dagens oroliga tider...

Idag ska vi åka till min pappa och gratta honom för han fyller 76 år idag! Där blir det gó-fika som vanligt. Barnen badar just nu så att de ska vara rena och fina till födelsedagsfirande och nyårsfirande! I år ska vi fira in nyåret tillsammans med goda vänner ute på Storberget, det blir skoj!

Hur ska du fira nyår? Ta och skriv en nyårskommentar nu :-)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Gottt nytt år!

Här "sprack" våra nyårsplaner då pojkvännen blev förkyld. Så vi hade en hemmakvälll! ;P

2009-01-01 @ 11:53:12
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Gott nytt år!

2009-01-02 @ 13:01:35
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0