Ska man baka nåt tro....

På sista tiden har jag börjat att tycka att det är rätt så skoj att baka! Några olika kaksorter och bullar blev det inför julen och intresset tog inte slut där :-D

Nu läser jag både mat och baktidningar och letar gärna recept på webben. Det får inte vara alltför krångliga saker med flera konstiga ingredienser utan helst enkla och bra recept.

Hembakat har jag varit medlem i förut och nu såg jag att man kunde få en stavmixer om man provar deras välkomstpaket. Bara 19 kronor och inget köptvång (!) dessutom. Det har jag "klickat hem" :-) Några roliga recept finns det säkert med i välkomstpaketet. Sen kan man ju säga ifrån sej fortsatta utskick om man vill!

Hembakat 04

 
Sen vore det ju skoj med ett livstecken från dej? Hur har julen varit?

Kommentarer
Postat av: Kia

Här har julen bara varit bra! Vi har dock varit småförkylda. Men inge värre. Barnen var spända av förväntan inför tomten och alla julklappar. Många paket var det.

Nu känns de som julen är över. ;)

God fortsättning på dej!

Kram

2008-12-26 @ 18:20:32
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0