Oj, oj, oj Helena

Ja, idag gjorde verkligen Östersundstjejen Helena Jonsson det bra i skidskyttespåren i Östersund. Hennes andra vinst i en världscupstävling och med 40 sekunder före tvåan! Inte illa!

Skidskytte är verkligen en TV-sport, jag tycker att det är jättespännande. Teknik-intresserad som jag då är så blir jag alltid besviken när de inte har grafik på TV:n som visar alla som skjuter på skjutvallen. Att visa en eller två är ju inte så skoj när det kan ligga upp emot 20 stycken samtidigt. Konstigt att inte alla tävlingar kör med den tekniken för att visa på TV....

Ja, ja, duktigt gjort var det av Helena i alla fall!

GRATTIS!

Såg du skidskyttet idag? Ta och skriv en rad nu så att jag får se att ni, mina besökare är skrivkunniga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0