Mary Kay-klass

Ikväll har jag varit på en Mary Kay-klass där jag fått prova lite nya produkter, både för händer och för ansiktet. Mitt ansikte blev, för första gången någonsin, insmort med en "foundation". Man kanske inte ska tala om att man aldrig provat det förut :-D

Ja, visst såg huden mycket slätare ut och porerna blev ju grundare ;-) men hur tusan ska man hinna med den proceduren på morgonen...... Sen skulle nog alla som känner mej blir förskräckta om jag plötsligt såg så fräsch ut ;-)

Nej, någon foundation blev det inte men väl en rengöringskräm och fuktgivande kräm. Ska tydligen hejda åldrandet också så vi får väl se vilka underverk det kan göra med mina fina linjer och rynkor som börjat titta fram.....

Gott fika bjöds det på också, kladdkaka och vispgrädde! Tack för det Ida!

Här hemma passades barnen tryggt av kusin Jonas, tack för det också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0