Gräsänka..

Ja, nu är man snart gräsänka för en vecka. Vi ska strax följa med Mats till kompisarnas stuga där han ska bo i veckan och jaga älg. Jag och tjejerna blir alltså ensamma en hel.... vecka :-)

Trots allt blir man lite bortskämd när man hela tiden är två om allt. Vi kliver upp samtidigt på morgonen och hjälps med mediciner, tandborstning osv. Sen åker vi samtidigt och lämnar var sitt barn, ett på förskolan och en i förskoleklass. Det är verkligen lyxigt... det märker man när man sen ska göra det själv :-)

Visst är det "Hoppas det blir skitjakt"! man ska säga? Att önska lycka till ska välj föra otur med sej säger ju vissa ...

Kommentarer
Postat av: Sofi H

skitjakt äre som gäller ;)

2008-08-31 @ 19:16:12
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Monkeyface.org

Hej kul att du deltar i tävlingen på Monkeyface där du kan vinna 300 kr på H&M. Vill bara säga att jag Hej. Kul att du ville vara med i tävlingen om att vinna 300kr på H&M. vill att du länkar till tävlingen för att bidraget skall gälla. Du kanske redan gjort det, men jag som inte ser det. :)



Ha en bra kväll



Vänligen

/Monkeyface



2008-08-31 @ 20:13:19
URL: http://www.monkeyface.org
Postat av: Ida

Ja han är riktigt duktig :-)

Det där med att vara gräsänka det kan jag, ingen hit men för mig har det blivit lite vardag av det, vet ju inte av något annat så det går bra ändå ;-) På tisdag drar min karl igen...

2008-08-31 @ 21:04:23
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0