En massa blandat

Idag är det omväxlande soligt och molning. När solen är framma är det faktiskt hyfsat varmt. Vi har just skjutsat iväg tjejerna på kalas hos en kompis. Alva var lycklig att hon också fick följa med ;-)

Själv sitter jag på altanen och försöker få några sista solstrålar på mitt rätt så bleka ansikte.... Jag har mycket lättare att bli brun på kroppen än ansiktet - precis tvärtom vad jag vill... Ett likblekt ansikte är ju inte direkt skoj :-)

Såg på blocket.se att våra grannar mitt emot ska sälja sitt hus, det blir spännande att se vilka våra nya grannar kommer att bli. Trist däremot att de ska flytta!

Imorgon åker jag och min syster till Umeå med Emmy. Hon ska dit och sätta fast en EKG-apparat som hon ska ha i ett dygn. Vi åker iväg på morgonen för att hinna med lite shopping när vi liks är där.

På Tisdag börjar jag jobba igen efter 7 veckors semester och förälädraledighet. Det känns tungt måste man säga.... Ju längre ledighet, desto jobbigare att börja igen känns det som ;-) fast när man väl gjort första dagen är det ju som om man aldrig varit ledig...

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med, det är tungt att börja jobba igen. Och speciellt då man varit mammaledig och ska tillbaka till ett jobb man avskyr... =(

Fast jag har ett tag kvar! ;)

Nu väntar jag ju med spänning på att bli moster!! Och faster!! =)



Ha det så bra i Umeå!



kram

2008-08-10 @ 14:14:56
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0