Hockey-time :-)

Vi är fortfarande på fjällsemester i Saxnäs och vädret kunde vara bättre. Nu är det dags för kaffe, kaka och ishockey på TV:n men som tur är kan jag roa mej med datorn en stund istället. Final mellan HV71 och Linköping är inte något som intresserar mej, men däremot min man och bror. Svägerskan har bänkat sej i soffan med en hög med olika tidningar, så hon har också tidsfördrivet fixat.

Imorgon blir det eventuellt fiske för både jag och min man om barnens farmor kommer hit. Idag har hon varit här från klockan 7 och varit barnvakt. Vädret är tyvärr inte så lämpligt att ta ut en tre- och femåring i, så dagens barnvakt var guld värd!!


Kommentarer
Postat av: Emma Modin

Hej! Vad otur ni har som fick så tråkit väder nu när ni har ledigt å allt! Men ni verkar ju kunna roa er ändå! :) Hälsa små tjejerna kram från fröken! :) Fin blogg du har föresten!

2008-04-09 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0