TV-bänk och bord igen...

Ja, de här med TV-bänk och bord börjar bli en följetong. TV-rummet är inte klart än för det saknas bord och tv-bänk så hallen bebos fortfarande av oss hela kvällarna :-)

Nu har jag i alla fall hittat de möbler som jag tror att jag ska köpa. Ska bara kolla upp möjilgheten till hemleverans.

Vad tror ni om dessa?

image12
Bilder från www.em.com

Båda möblerna kommer från EM. Bordet kostar otroligt nog bara ca 1 500:- och tv-bänken ca 4 500:-. Jag hade velat ha en lite längre tv-bänk med glasdörrar men tyvärr så har jag inte hittat någon sån som haft ett rimligt pris. Har man däremot lust att hosta upp 10-15 000 kronor så kan man ju få precis vad man vill :-)

Nej, nu är det dags att lämna den liggande positionen ute i hallsoffan och gå och lägga sej.

Kommentarer
Postat av: sara

tycker att de ser riktigt nice ut. slå till ;) haha! kram!

2007-11-01 @ 09:44:33
Postat av: Gunnel

Hm...det här var ju också riktigt snyggt. Kanske till och men finare än det i ditt föra inlägg om TV-bänk... Lycka till!

2007-11-01 @ 14:01:03
URL: http://humraliv.blogg.se
Postat av: Moa

Tvbänken var riktigt snygg!
Ja förresten soffbordet också :D Det blir nog jättebra ska du se :D

2007-11-01 @ 14:36:03
Postat av: Sandra

Tjusigt!

2007-11-03 @ 13:27:14
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0