Tisdagstema - Hinder

För mej som är en ny färsk bloggare så är även det här med Tisdagstema något nytt. För er andra som läser min blogg och som inte heller vet vad det är så kommer en liten förklaring..  Tisdagstema är en "utmaning för din kamera varje tisdag". På vimsig.com/tisdagstema/ läggs det ut ett nytt tema varje tisdag och då kan man om man vill blogga kring det temat. Det finns några regler kring detta och en av dessa är att man måste blogga kring ett foto som man tagit själv och som reflekterar temat.

Självklart så ger jag mej i kast med Tisdagstemat också :-)

Temat den här veckan är Hinder och bilden nedan illustrerar ett stort hinder i mitt liv just nu. Träbänken hindrar både mej och barnen från att vara i vårt tv-rum som för närvarande renoveras. När det här hindret är borta kommer mycket att kännas lättare.... (se tidigare inlägg om tv-soffa i hallen....)

image6


Kommentarer
Postat av: Gerda-Thyra

Ja, det kanske kommer att kännas lite bekvämare när bänken kommer bort!

2007-10-17 @ 01:19:55
URL: http://gerda-thyra.bloggagratis.se/
Postat av: Gunnel

Hehe, kan tänka mig att du ser fram emot att få bort den? Smart var det i alla fall!

2007-10-19 @ 12:08:32
URL: http://humraliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0