Utmaning!

Jag har blivit utmanad av systerdotter Anna

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Länkningen är gjord
2. 7 Sanningar: (hm, vet inte riktigt vad jag ska bjuda på för sanningar .... )

* Jag är en riktig tävlingsmänniska som ogillar att förlora
* Jag är intresserad av inredning och suger åt mej alla tips och idéer från alla bloggar jag läser!
* Jag gillar inte flygfän som getingar, humlor, broms mm mm, usch
* Jag gillar inte spindlar heller.... Min man får gärna ta kål på en sån om han är i närheten
* Jag saknar tiden då jag spelade tvärflöjt..
* Jag skulle vilja vara mera huslig
* Jag älskar min kära familj!

3. Ja, sen ska man alltså utmana 7 personer... Hm, känner inte så många än som har blogg, men vi kan väl prova med Beatrice, Sara och Veronica.
4. Meddelanden är lämnade :-)

Alltså, Utmaningen är avklarad :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0