Julpyssel nr 2 :-)

Ja, så var det dags igen för pyssel. För att vara en mamma som är rätt så "o-pysslig" så har jag nu pysslat två kvällar i rad, heja mej :-)

Ikväll blev det glittriga flirtkulor. Först sydde jag ett hänge rakt igenom flirtkulan och så limmade jag fast hänget i botten med limpistol. Sen fick tjejerna måla dem med Skollim och sen strödde vi på glitter av olika färger.
image72

Det blev jättefina glittriga kulor som vi ska hänga någonstans när vi börjar pynta. Tyvärr så har vi nu också glitter lite här och där i huset.... fast det var det värt.

Imorgon blir det ett nytt pyssel!! Vad det blir är inte bestämt! Har någon ett bra tips på ett enkelt julpyssel? Ska vi pyssla varje kväll fram till jul så behöver vi lite tips, ha, ha, ha

KOMMENTERA GÄRNA!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej! Oj va ni är duktiga. Ni kommer att få mycket fint julpyssel om ni ska pyssla varje kväll! :-)
Krama småtjejerna från mig!

2007-11-29 @ 20:26:37
Postat av: kusin sara

haha! va duktiga ni är? få man int va me och pyssla nån kväll? :P tycker sånt är så himla kul ju! :P kramkram!

2007-11-29 @ 22:00:45
Postat av: Sofi H

Jo, men visst hade vi storfrämmande. Jag fann det hemskt intressant faktiskt och det kändes lite som att jag kunde stått där framme och sagt de ord hon valde att säga.. Kanske beror det på att vi har iaf en sak gemensamt, vi båda vill ha bort Reinfeldt och hans regering..

Julpyssel är så härligt! Jag
och lite vänner hade tänkt sysselsätta oss med både julpyssel och julbak hela helgen. ska bli grymt :)
Trevlig helg!

2007-11-30 @ 08:47:20
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Lina

åh, vilka fina kulor!! :)

2007-11-30 @ 21:52:55
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0