Hemma bäst...

Vilken tur att man har kompisar som tipsar om att prylar man söker på Internet faktiskt finns att köpa på orten. Köpte först en jättefin tvådelad vinter-dress till Emmy på Sportaffären men efter noga övervägande och funderande så var vi tvungna att lämna igen den för att den var för stor.

Då återgick jag till planen att köpa en hel overall och då fick jag veta att en annan liten butik här på orten (Benji & Remo) hade vinternoveraller.

Döm om min förvåning när jag kliver in i affären och upptäcker att där, längs väggen, hänger den här overallen:

 (se tidigare Inlägg)

Lyckan var gjord, overallen vi letat efter med ljus och lykta, fanns att köpa här hemma !!

Vilken färg? Jo, rosa blev det förstås.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0