Ja, kan det vara det?

image105

Hm, att planera sitt liv är ett pusslande med tider och platser så att allt ska fungera smidigt. Har man många saker i elden, t ex studerar, arbetar, är förälder, föreningsakitv eller har mycket annat att göra på sin fritid, så krävs det en hel del tänkande för att få planeringen att gå ihop.

När man fått det att passa ihop är det mycket viktigt att kunna skriva ner det i en vettig almanacka. Än viktigare är det att hitta en almanacka som både passar att skriva in arbetets inplanerade aktiviteter men även privatlivets. Det finns inte något besvärligare än att försöka ha flera almanackor "igång" samtidigt.

Kan man hitta en almanacka som passar båda behoven?? Jajjamen, hos Amanda så kan man t o m Söndag 16/12 kl 23.59 vinna en Personlig almanacka! Den har ALLT!
  • Välj text och färg till omslaget
  • Omslaget är av stabil plast
  • Designa din egen veckoplanering, helt i färg
  • Vad händer om du tappar den, jo det finns en färdigtryckt sida med ägaruppgifter så att den kan "hitta hem" igen
  • På slutet får du själv välja vilka sidor du vill ha
  • Perfekt storlek (16 x 15 cm och 1,5 cm tjock)
  • Gummisnodd som håller ihop allt!
  • Linjal som fungerar som bokmärke


Själv är jag en arbetande småbarnsförälder som är aktiv inom föreningslivet och som även har andra åtaganden som ska fixas på fritiden. En almanacka är livsviktig och det är nog den "bok" som jag oftast läser :-)

Att få ha en personlig almanacka vore ett lyft för tillvaron! Vinner jag inte en så måste jag ta mej tusan ta och köpa en :-)


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har en sån!! Jätte fin och praktisk!!

2007-12-16 @ 08:55:49
Postat av: annso

Jag har också en sån! Den är lagom i sin storlek men om man är en sån som vill skriva ner lite mer dagboksliknande anteckningar så är den lite för liten, men passar utmärkt för planerande. :)

2007-12-16 @ 10:52:35
URL: http://wezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0